I solen med fempluskatterna.

-3.jpg

Peter och Ulrika är här på besök, och det utlovade regnet bestämde sig för att hålla sig borta ändå. Det tackar vi för!

Ulrika har aldrig träffat våra katter förut. Hon ger dem fem plus.

”Nej, vänta”, säger hon. ”Fem plus plus.” Då rodnar småkatterna.

-2.jpg

-4.jpg

-1.jpg

Typiskt skäggiga män att komma och störa när man försöker stå å va lite romantiska sisådär!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till I solen med fempluskatterna.

  1. Cattis skriver:

    Oj, vilken underbar headerbild du har gjort. Riktigt riktigt fin.🙂

  2. Luna skriver:

    Hi hi….typisk skäggiga män alltså!Kram Malin

  3. Josefin skriver:

    Inte för att jag är särskilt berättigad om en åsikt i det här, men jag tycker att du och Ronnie är så himla fina tillsammans.Jag var lite småkär i Ronnie, läste alltid hans krönikor i Aftonbladet när jag var på jobbet och däri nämnde han ju sin flickvän då och då och jag brukade tänka att de måste ha det så himla fint, de där två. För ett tag sedan snubblade jag in på din blogg utan att veta att det var du som var Ronnies kæreste. Och sen när jag insåg att det var du så blev jag så glad för jag tänkte att ni nog passar så himla bra ihop.

    • Annika skriver:

      Oj, om du visste hur glada och rörda vi blev nu. Åh. TACK. Du får hemskt gärna ha en åsikt i frågan, särskilt när det är en sådan fin åsikt!

  4. Navigaren skriver:

    Fem plus plus katter och två fem plus plus par🙂

Kommentera

