I veckans Sofis mode.

konflikträdd.jpg

margaret.jpg

Min krönika i veckans nummer av Sofis mode handlar om konflikträdsla. Och bloggporträttet handlar om Margaret, som är så jäkla grym. ”En personlig favorit”, skulle man kunna säga.

Men nu måste jag springa, för jag ska på teater. Puss!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till I veckans Sofis mode.

  1. Alina skriver:

    Hahaha, åh, jag är precis likadan!! När jag gick på gymnasiet så bodde jag själv i en liten lägenhet. Ca en månad innan studenten så ringde en telefonförsäljare och undrade om jag hade lust att börja prenumerera på lokaltidningen. Inom mig sa jag nej nej nej. Jag hade till och med en jättebra ursäkt, jag skulle ju flytta därifrån om en månad. Men det som kommer ur munnen är ”OKEJ, det kan jag göra”. Skit också, det slutade med att PAPPA fick ringa upp tidningsbolaget och förklara situationen. ”Hon är ruskigt konflikträdd” avslutade han med.Suck! Jag har blivit bättre iallafall. Lite.🙂

    • Annika skriver:

      Alinaaaa  Den här kommentaren fick mig att skratta högt! ”Hon är ruskigt konflikträdd”… Love it!

  2. lisa skriver:

    åh jag blev på lite bättre humör av din krönika nu kände jag! den var väldigt välskriven.

  3. Fia skriver:

    Hej, bara sitter här och glor med gråten i halsen, just nu är livet bara tungt, vet inte varför jag alltid kollar inom dig då, du är bara tröstande i ditt sätt att vara antar jag, alltid så fin, och din stil, och din lite bohemiska anda, får mig att drömma bort i en tid som var… innan tårar!Kram!

  4. Sanna skriver:

    Men lilla söta.❤

  5. Johanna skriver:

    Jag läste precis reportaget om Lars Wallin här i Sofis mode och blev lite ledsen. Plötsligt blev det så uppenbart att det bara är yta, pengar och status i modebranschen. Vill inte vara med om det där, vill vara helt omodern och otrendig.

  6. Johanna skriver:

    hahaha ah annika, jag skrattade sa att jag dog at dethar, jag ar fanimig precis likadan ibland.du ar saknad har borta!

  7. hannah skriver:

    Jag gillade konflikt krönikan riktigt mycket! Eftersom att jag är lite konflikträdd jag med, elr har svårt att stå upp för mig själv vilket blir lite samma sak. kram

Kommentera

