Begränsat antal.

Jag hoppas att ni har det bra därute, alla ni fina som jag tycker om.

Behöver ni ruskas om ordentligt i helgen: hyr Biutiful.

Det är en stressig tid. Jag hittar inte orden just nu, eller, det känns som att jag har ett begränsat antal och måste spara dem de här dagarna. Förhoppningsvis är de snart tillbaka.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Begränsat antal.

  1. Alina skriver:

    Då tycker jag att du ska spara dom en stund. Ta hand om dig gullet! ❤

  2. johanna skriver:

    Jag gillar inte för sentimentala filmer som inte går utöver det där glättiga skimret. Filmer ska man få ont i magen av. Min favorit är Pans labyrint…

  3. Jossan skriver:

    Åh, jag är säker på att Biutiful är en riktigt bra film men jag klarar inte riktigt att se sådana filmer ännu. Orkar inte bli ännu mer påmind om hur skört livet är…

Kommentera

