Ingen rädder för vargen här.

krage2.jpg

krage5.jpg

krage1.jpg

krage3.jpg

Klänning från Mina UK (gammal), de obligatoriska modebloggsskorna från Jeffrey Campbell.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

26 kommentarer till Ingen rädder för vargen här.

  1. rebecca skriver:

    så sjukt vacker. dör.

  2. Henrietta skriver:

    Jag blev helt tagen av de här bilderna. Så fina. Du, omgivningen, ljuset, stämningen. Särskilt tredje bilden är fantastisk. Som en gyllene dimma.❤

  3. Luna skriver:

    Jättefina bilder Annika. Och superfin klänning!Kram

  4. Navigaren skriver:

    Du ser ut som i en gammal sagobok, allt som saknas är korgen.

  5. Karin skriver:

    så vansinnigt söt klänning

  6. Camilla skriver:

    Du är så jävla fin bara!

  7. Julia skriver:

    Annika, dessa var de vackraste bilderna på dig jag sett! Finare tjej går inte att hitta. Jag hade gärna velat ha någon av den förstorad så vackra är dom.

  8. matilda skriver:

    men alltså du är ju så vacker så det finns inte! som ett skogsväsen. åh! så himla glad att jag hittade till din blogg.

  9. matilda skriver:

    /kommentar ovan från mig.

  10. Livia skriver:

    Vackra du, finns det någon chans att du skulle kunna visa hur du gör den underbara frisyren? Jag tappar andan av dig, som alltid.

  11. w skriver:

    omänskligt snygg.

  12. Nattyxne skriver:

    OJ så fint. Ryssland, tänkte jag direkt.

  13. Frida skriver:

    underbara foton!

  14. random skriver:

    behåll den här stilen. har fram tills nu inte förstått att du har potential till att bli så här extremvacker (hittills har du bara varit vacker).🙂

  15. matilda skriver:

    annikaaa!! du är det snyggaste jag vet!!

  16. Skinny men.. skriver:

    Fina bilder.

  17. Linnea skriver:

    Sagolikt vackra bilder!

  18. Cecilia skriver:

    Jag tycker det är kul att du verkar dyka upp i dom flesta sammanhang. Nu förstår jag visserligen att det är old news för dig men jag har inte sett videon innan. http://www.youtube.com/watch?v=R-irq3lLnRs&feature=player_embedded

  19. Anna skriver:

    Du är ju så himla bra. Blir så glad av dig och din fina blogg. Vackra bilder! Kram/ Anna

  20. Ylva skriver:

    Oj vad vackra bilder!

  21. magasinprojektet skriver:

    Älskar bilderna, och klänningen, och allt annat! Superhärligt, blir sommarpepp till tusen!

  22. Alexandra skriver:

    Du är fruktansvärt fin, Annika! Så vackra bilder!

  23. Anna skriver:

    Så fin! Men jag hatar de där skorna alla envisas med att ha – HATAR!

  24. Marie skriver:

    Du är ju helt gudomligt vacker! Önskar att jag såg ut som du🙂

  25. W skriver:

    Guud, vad vacker du är! Och så vackra bilder, underbar klänning och skor och så fin i håret och röda läppar – ja helt perfekt!

  26. Linnea skriver:

    Alltså Annika, ett ord: wow.

Kommentera

