Trolltyg i tomteskogen.

-6.jpg

Mitt hår blir så fantastiskt lustigt varje gång det får självtorka. Vore kul att växa ut det till midjan och gå omkring och se ut som ett skogsrå. Då behöver jag inte ha varm jacka på vintern, kan bara svepa in mig i allt krull.

Om jag ser sjukt trött ut så är det för att jag är sjukt trött. Har ingen ork till någonting. Hänger bara i soffan med katterna och bläddrar i gamla tidningar. Ute hällregnar det. Så himla synd, då kan jag ju inte rensa ogräs och ta ett varv med gräsklipparen idag som jag hade tänkt! ATTANS KNALLHATTAR. Det som jag sett fram emot så mycket. Ehehe.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Trolltyg i tomteskogen.

  1. Luna skriver:

    Passa på att slöa när det är dåligt väder. Då kan man ju ändå inte göra något vettigt. Och du behöver kanske ta det lite lugnt om du känner dig trött.Ladda upp med en kopp te, en bunt tidningar, en mysig filt och två katter. Mmmmm, kan det bli bättre?Kram

  2. emma skriver:

    drommhar! sagofin!❤

  3. Alina skriver:

    Åh, herre! JAG. VILL. HA. DITT. HÅR!!!

  4. Alice skriver:

    Haha åh så blir mitt hår också!!

  5. LisaL skriver:

    Vackert naturligt hår på en vacker naturlig kvinna!Jag har precis samma ”typ” av hår..låter jag det självtorka blir det ett virrvarr av ostyriga lockar, fattar egentligen inte varför jag nästan alltid kammar ut det?! Naturligt är ju vackert..jaja.Vill även passa på att framföra hur mycket jag tycker om din blogg och ditt sätt att skriva. Inget annat än fantastiskt är den och det.”Ramlade” av ngn anledning in här, tror det var genom en text om din vän Fanny(du har skrivit SÅ mycket vackert, utlämnande om just henne och känslorna kring henne, eran vänskap..jag har fällt många tårar av att läsa)..jag fastnade helt enkelt.Ditt sätt att skriva är vackert och du är en vacker människa utanpå och inuti(det märks tydligt!). Du tar härliga bilder, tycker dina kissar verkar förtjusande och det märks på sättet du avgudar, älskar och bryr dig om dem att du så småningom kommer bli en toppenbra mamma :)!Så, nu har jag sagt(skrivit) vad jag tycker.Må så gott fina Annica och fortsätt skriv så länge du kan, jag kommer fortsätta läsa./Vänliga hälsningar och Kram från Jämtlandstösen Lisa!

  6. V skriver:

    Åh, själv har jag ju då rakt platt hår med tendens till lite lite yttepytte självfall vilket gör att mitt hår inte alls får någotn volym och stuns om jag låter det självtorka…men ditt, wow…tjockt och fylligt hår är en dröm, krullet gör mig ingenting, bara fint!

  7. A skriver:

    Snyggt! Inte så ofta vi får se dig i troll-frisyr! Om det hade varit rött skulle det verkligen vara Julia Roberts – style. Kram o hoppas då får en mysig helg!

Kommentera

