Diggiloo, diggiley.

dorothy1.jpg

dorothy2.jpg

dorothy10.jpg

dorothy8.jpg

Klänning Gina Tricot, skor Beyond Retro, strumpor Lindex.

Jag vaknade imorse och kände att nää, om man skulle ta och lalla runt i trädgården i guldfärgade paljettskor och leka Dorothy i Trollkarlen från Oz.

Så då gjorde jag det. Och sedan gick jag in och jobbade och åt Brago-kex.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Diggiloo, diggiley.

  1. Luna skriver:

    Åh, den sista bilden….den är bara sååååå underbar!Kram Malin

  2. Anna skriver:

    Oj! Så otroligt vacker! Är det nyligen du inhandlade denna fantastiska klänning? Jag letar nämligen efter en som precis har den modellen.

  3. emma skriver:

    http://www.youtube.com/watch?v=Vw4KVoEVcr0Har precis kollat pa den har videon 5 ggr i rad och tankte att du nog ocksa skulle forsta hur sot och beroende framkallande den ar… Ah gos fluff mys bebis mjau aahhh liksom!

    • Annika skriver:

      Min kusin postade den på Facebook för några dagar sedan och jag har nog kollat på den femtio tusen gånger😀 När jag visade den för Ronnie smälte han ner till en liten pöl och ojade sig i säkert en timme över hur ljuvlig den är. Då kände jag att han är verkligen killen för mig.😉

  4. rebecca skriver:

    wow, du är en av de vackraste människorna någonsin.

  5. Lisa skriver:

    Men. Du är så vacker att jag tappar andan. Faktiskt! Fantastiskt!

  6. Alicia skriver:

    Blir nyfiken på din make-up…..foundation, rouge, mascara, kajal ?, läppstiftfärger och märken.du trollbinder i din utstrålning.som en blandning av ingrid bergman och nastassja kinski ungefärlots of offers i guess.och ändå så enkelt.I det vackraste av allt.Varm Kram och Lycka till från Alicia

    • Annika skriver:

      Oj så fina ord, tusen tack!Smink, hjälp, jaadu. Mitt läppstift är i alla fall från ett budgetmärke som heter Rival de Loop Berlin, färgen heter ”Dark Red” bara. Jag använder sådan där mineralfoundation från I.D., ett mörkt brunrosa rouge, mascara från Max Factor.

Kommentera

