ANNIKA MARKLUND GRAVID?!?!?!?!?!

Bild 3.png

Hej googlare!

Svaret är: nej.

Det vet jag med säkerhet, för jag fick mens idag. Eftersom ni undrar, tänkte jag.

Puss!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till ANNIKA MARKLUND GRAVID?!?!?!?!?!

  1. Luna skriver:

    Ha ha…det är bra! Kram Malin

  2. l skriver:

    åh finns det sommarprat med dig!? om inte så skulle ju det vara sjukt spännande.🙂

  3. Sanna skriver:

    Du googlar dig själv! BUSTED! (puss)

  4. Luna skriver:

    Annika, det kommer att bli bra. Jag är i samma sits. Stressa inte! Kraam!

  5. Heidi skriver:

    Åh. Jag vet precis hur det känns då man får se eller höra att någon tror att man är gravid. Då man inget hellre önskar men då man inte ser skymten av nåt resultat. Hur oskyldigt menat det än är att någon undrar så hugger det till litegrann varje gång.

  6. M skriver:

    HejKan du inte skriva mer om er barnlöshet.. Jag är i samma situation (barnlöshet alltså, anledningen kan ju va olika).. hade varit skönt med stöttning.. jag har inte vågat berätta för några av mina vänner å bekanta.. å dom bara pluttar ut ungar till höger och vänster.. som dom knappt vill ha:/ jag har sorg i hjärtat:( har ni funderat på att söka hjälp? det har jag.. men jag vet inte hur länge man måste försökt innan man får det..ångrar mig som tusan att jag inte velat ha barn tidigare.. även fast min sambo velat.. då kanske vi hade haft en liten nu.

Kommentera

