Dubbeltrubbel.

twins2.jpg

twins1.jpg

twins4.jpg

twins3.jpg

Jag har önskat mig en tvillingsyster ända sedan jag upptäckte Sweet Valley-böckerna när jag var åtta. Tyvärr är sådana svåra att frambringa i efterhand – men skam den som ger sig! När jag plockade upp min syster Amanda vid tågstationen igår och insåg att vi klätt oss i nära nog identiska utstyrslar var jag ju bara tvungen att tvinga på henne brun peruk och rött läppstift.

”Snyggt va”, sa vi och ställde upp oss framför Ronnie i vardagsrummet.

”Det känns som om jag är mitt inne i en skräckfilm”, sa han.

Vi valde att se det som något positivt.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Dubbeltrubbel.

  1. Lena S skriver:

    Haha, fan va nice! Och snygga, det är ni!!

  2. Sanna skriver:

    jag är nog lite inne på ronnies linje där… men på ett fint sätt!

  3. Mathilda skriver:

    Hej,jag läser alltid din krönika i Sofis mode. Ville bara säga att jag tycker du skriver jättebra och att du är väldigt vacker🙂 Kämpa på!

  4. emme skriver:

    Haha det var uppfriskande så här en tråkig tisdag =)

  5. Lisa skriver:

    Fasen vad snygga – och lika – ni är!🙂 Fina bilder. Läste ditt förra inlägg, vad fint. Försök ta åt dig av komplimangen! Btw, jag och en vän har startat en inspirationsblogg, skulle va kul om du ville titta in. Kram

  6. Navigaren skriver:

    HaHa, dubbeltrubbel är en träffande och rolig rubrik, fast jag tänker mer på någon förväxlingskomedi, om två kvinnor som spelar varandra och lurar omkull hela sin omgivning.

  7. Lina skriver:

    Fattas bara Ronnie på en trehjuling…😛

  8. Mikaela skriver:

    Jag trodde det var två du först!

  9. sigg skriver:

    Oj trodde du hade klippt i photoshoop eller något först haha:D jättejätte fina!

Kommentera

