Som när man öppnar en sockerdricksbutelj.

såfint.jpg

När Anna var här i fredags satt hon länge och bläddrade i boken hon läste. 

”Jag måste hitta avsnittet som jag strukit under”, sa hon. ”Det som fick mig att tänka på dig.”

Till slut hittade hon det. Jag tyckte att det var en så fin komplimang att jag var tvungen att mumla något om att jag var kissnödig och sedan gå iväg och rodna en stund.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Som när man öppnar en sockerdricksbutelj.

  1. Henrietta skriver:

    Åh, så fint! Vilken bok är det ifrån?

  2. deskriptiv skriver:

    Åh, den boken vill jag läsa! Vad heter den? Den verkar superb! Känns liksom lite som boken jag precis läst ut.🙂

  3. Navigaren skriver:

    Tänk vilken komplimang att en bok väcker associationer till en.

Kommentera

