P.O. Den Store.

idolbild.jpg

idolbild2.jpg

I tisdags kväll hade jag de alldeles sanslösa turen och äran att få träffa och umgås med min allra största hjälte. Förstår ni hur sjukt stort det kändes? Ungefär såhär stort:

<————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————->

Jag fick återigen bekräftat att jag är kass på att spela cool och nonchalant när jag hamnar ansikte mot ansikte med människor jag verkligen beundrar. Det blev många hysteriska fniss och tungvrickande ordsnubblingar. Men P.O. Enquist hade en ängels tålamod och var imponerande överseende. Han kanske är van vid rodnande fangirls. Han har ju varit med ett tag.

Stort var det i alla fall. Sjukt stort.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till P.O. Den Store.

  1. Lisa skriver:

    Så himla ballt! Gud vad kul!

  2. Lina skriver:

    Grymt!!

  3. Linda skriver:

    Himmel!!! Jag hade svimmat. Karln är ju en av dom stora. Lyllos dig Annika.

  4. Karin skriver:

    Hans självbiografi är bland det bästa jag läst, rekommenderas till ALLA!!

  5. Karin skriver:

    Åh, herremingud, vilken lycka att träffa P. O.! Att säga att jag älskar honom/hans böcker känns som en underdrift. Han är utan tvekan en av de bästa författare det här landet har lyckats skaka fram, någonsin. Oerhört gulliga bilder på er oxå, förstår verkligen att det bara är att lägga ner sina coolhets-ambitioner när man möter en sådan man! 🙂

Kommentera

